Ducati DesertX Forum banner
61 - 80 of 85 Posts
Testuję właśnie motocykl w ramach przygotowań do mojej nadchodzącej podróży. Podczas krótkich wycieczek nigdy nie zwracam uwagi na wiatr, ale teraz, gdy wybieram się w kolejną podróż, staram się poprawić właściwości jezdne na autostradzie.

Ustawienia

Wysoki uchwyt błotnika
Standardowa szyba
Deflektor szyby
Lusterka Double take

Odczuwam dużo wiatru na ramieniu i górnej części ciała.

Jakieś sugestie, aby to przynajmniej zredukować?
 
Testuję właśnie motocykl w ramach przygotowań do nadchodzącej podróży. Na krótkich wycieczkach nigdy nie zwracam uwagi na wiatr, ale teraz, gdy wybieram się w kolejną podróż, staram się poprawić komfort jazdy po autostradzie.

Ustawienia

Wysoki błotnik
Standardowa szyba
Deflektor szyby
Lusterka Double take

Odczuwam silny wiatr na ramieniu i górnej części ciała.

Jakieś sugestie, aby to przynajmniej zredukować?
Deflektory boczne
 
Właśnie testuję motocykl w przygotowaniu do nadchodzącej podróży. Na krótkich wycieczkach nigdy nie zwracam uwagi na wiatr, ale teraz, gdy wybieram się w kolejną podróż, staram się poprawić właściwości jezdne na autostradzie.

Ustawienia

Wysoki błotnik
Standardowa szyba
Deflektor szyby
Lusterka Double take

Odczuwam dużo wiatru na ramieniu i górnej części ciała.

Jakieś sugestie, aby to przynajmniej zredukować?
Zawsze jeździć z wiatrem w plecy.

Nigdy nie jeździć za dużą ciężarówką. To jak być na meczu bokserskim.

O jakich prędkościach mówisz? Mam 180 cm wzrostu i długi tułów. Nie zauważam niczego przy prędkościach niższych niż autostradowe. To ten rodzaj pośredniej prędkości, przy której coś zauważam, jeśli w ogóle. Pamiętaj, to są Ducati. One tak naprawdę nie są zaprojektowane do powolnej jazdy. Przy 100-115+ km/h zauważam, że wszystko się bardzo wygładza. Mój motocykl lubi jeździć z prędkością około 120-145 km/h.
 
Zawsze jeździć z wiatrem w plecy.

Nigdy nie jeździć za dużą ciężarówką. To jak być na meczu bokserskim.

O jakich prędkościach mówisz? Mam 6' wzrostu z długim torsem. Nie zauważam niczego poniżej prędkości autostradowej. To ten rodzaj prędkości pośredniej, przy której cokolwiek zauważam, jeśli w ogóle. Pamiętaj, to są Ducati. Tak naprawdę nie są one zaprojektowane do powolnej jazdy. Przy prędkości 65-70+ mph stwierdzam, że wszystko się bardzo wygładza. Mój motocykl lubi jeździć z prędkością około 75-90 mph.
Przy 50-65 jedzie się dobrze, ale przy 75+ już nie tak bardzo.
 
Zrobiłem to. Mam tylko 1,70 m wzrostu i nie zrobiło to żadnej różnicy, ponieważ wiatr wciąż tam był. Dodałem spojler i wciąż to samo. Próbowałem kasku sportowego i bez różnicy. Zdjąłem całkowicie szybę i było cicho, a jeszcze lepiej, gdy podniosłem tyłek o kilka centymetrów z siedzenia. Poddaję się!
 
Niedawno (grudzień) kupiłem nowy kask, Airoh Commander 2, i co za poprawa!! Żadnych problemów, jak pieprzona magia. Żadnego trzepotania, bardzo mało szumu wiatru, uwielbiam go! Jak pisałem tutaj, https://www.desertxforum.com/thread...ads/best-touring-screen.984/?post_id=8607&nested_view=1&sortby=oldest#post-8607, wcześniej największą poprawą była zmiana kasku, z Shoei GT Air 2 na Scorpion ADF 9000 i teraz znowu pokazało, jaki wpływ ma konstrukcja kasku. Najgorsze kaski, zarówno posiadane, jak i tylko pożyczone do testów, na DX to, co zabawne, kaski szosowe. Ale ten Airoh Commander 2 jest naprawdę niesamowity, jeśli chodzi o aerodynamikę na DX, jak magia!
 
Próbowałem wielu ekranów, WRS Enduro najlepszy kompromis. Później zmieniłem z Arai XD4 na LS2 Explorer i to była ogromna różnica.

Lusterka w końcówkach kierownicy również robią różnicę.
 
Kolejna rekomendacja dla Airoh Commander 2 (y)

Zamontowałem szybę Puig Touring ze starym spojlerem MRA i znacznie poprawiło to sytuację, ale nadal nie jest idealnie.

Próbowałem mojego Nexx X.Wed 2 (z i bez daszka) - okropny, Bell Moto 3 - niedobry, Shark Evo GT - Ok, a mój otwarty Caberg Flyon był najlepszy!

Airoh jest jednak znacznie lepszy niż wszystkie powyższe, do tego stopnia, że ​​mogę teraz spróbować z oryginalną szybą :)
 
Airoh jest jednak znacznie lepszy niż wszystkie powyższe, do tego stopnia, że ​​mogę teraz spróbować z oryginalnym ekranem :)
Tak, standardowy ekran działa świetnie do normalnego użytku z Airoh Commander 2. Na długie trasy po drogach myślę, że nadal zmieniłbym na moją WRS Caponord z deflektorem wiatru, ponieważ jest tak wygodna i cicha, ale poza tym standardowy ekran jest teraz zawsze na bez żadnych problemów z podmuchami. A kask pasuje do motocykla całkiem dobrze.. :cool:

Image
 
61 - 80 of 85 Posts