Ducati DesertX Forum banner
81 - 85 of 85 Posts
Mam 175 cm wzrostu, noszę Schuberth E2 i to jest rozwiązanie, którego obecnie eksperymentuję:

  • Szyba Puig Sport - Smoke (REF.21448H)
  • Przedłużenie szyby Kemimoto (F0311-00702CL-KM)

Przede wszystkim, usunięcie daszka z kasku zrobiło absolutnie ogromną różnicę podczas jazdy z prędkością autostradową, więc to oczywiste, żeby go schować. Z głowy, szyba Puig sport jest o 7 cm niższa niż standardowa, ale z przedłużeniem Kemimoto jest tylko o 2 cm niższa, ale oczywiście można ją wyregulować tak, aby była wyższa niż standardowa (może +5 cm?). Nie wiem, czy odczuwam jakieś 'trzepotanie', jeśli odnosimy się do powtarzających się różnic ciśnień, ale zdecydowanie wciąż jest turbulentne powietrze i hałas. Podobnie jak wielu innych, jeśli wstanę, powietrze jest gładkie i ciche. Miłą rzeczą w Kemimoto jest możliwość ustawienia kąta odchylenia; mogę skierować je na moją szyję i uzyskać to samo gładkie powietrze jak w pozycji stojącej... ale wtedy walczysz z wiatrem. Powiedziałbym, że mój tułów jest w pełni lub prawie w pełni chroniony przed wiatrem; jechałem przez 4 godziny w umiarkowanym deszczu, a mój tułów był całkowicie suchy pod moją nieprzemakalną kurtką, z wyjątkiem kilku małych miejsc. Kiedy dobrze schowam się za szybą, nie robi się cudownie ciszej, co może prowadzić mnie do przekonania, że wyższa szyba niekoniecznie jest odpowiedzią. Niestety, jeśli wyższa szyba jest odpowiedzią, po prostu nie pasuje do estetyki motocykla. Na razie zostanę przy tym ustawieniu i będę dalej eksperymentował z różnymi kaskami i pozycjami przedłużenia. Powinienem zauważyć, że moje uwagi odnoszą się wyłącznie do prędkości 110 km/h+. 100 km/h/60 mph i poniżej, wszystko jest do opanowania, wizjer zwykle otwarty, chyba że jest zimno lub mokro.



Image
 

Attachments

Mam 175 cm wzrostu, noszę Schuberth E2 i to jest rozwiązanie, którego obecnie doświadczam:

  • Szyba przednia Puig Sport - Dym (REF.21448H)
  • Przedłużenie szyby przedniej Kemimoto (F0311-00702CL-KM)

Przede wszystkim usunięcie daszka z kasku zrobiło absolutnie ogromną różnicę podczas jazdy z prędkością autostradową, więc nie ma o czym myśleć, żeby to odłożyć na bok. Z tego, co pamiętam, szyba przednia Puig sport jest o 7 cm niższa niż standardowa, ale z przedłużeniem Kemimoto jest tylko o 2 cm niższa, ale oczywiście można ją wyregulować tak, aby była wyższa niż standardowa (może +5 cm?). Nie wiem, czy odczuwam jakieś 'buffeting', jeśli odnosimy się do powtarzających się różnic ciśnień, ale zdecydowanie wciąż jest turbulentne powietrze i hałas. Podobnie jak wielu innych, jeśli wstanę, powietrze jest gładkie i ciche. Szyba przednia Puig pozostawia małą szczelinę między górną częścią reflektorów a dolną częścią szyby przedniej, może 1/4" lub więcej; najwyraźniej pomaga to złagodzić zakłócone powietrze za szybą, nie pamiętam, czy szyba OEM ma tę funkcję. Miłą rzeczą w Kemimoto jest możliwość ustawienia kąta odchylenia; mogę skierować ją na linię szyi i uzyskać to samo gładkie powietrze jak w pozycji stojącej... ale wtedy trzymasz głowę pod wiatr. Powiedziałbym, że mój tułów jest w pełni lub prawie w pełni chroniony przed wiatrem; jechałem przez 4 godziny w umiarkowanym deszczu, a mój tułów był całkowicie suchy pod moją nieprzemakalną kurtką, z wyjątkiem kilku małych miejsc. Kiedy dobrze schowam się za szybą przednią, nie robi się cudownie ciszej, co być może skłania mnie do przekonania, że wyższa szyba niekoniecznie jest odpowiedzią. Niestety, jeśli wyższa szyba jest odpowiedzią, po prostu nie pasuje do estetyki motocykla. Na razie zostanę przy tym ustawieniu i będę nadal eksperymentował z różnymi kaskami i pozycjami przedłużenia. Powinienem zauważyć, że moje uwagi odnoszą się wyłącznie do prędkości 110 km/h+. 100 km/h/60 mph i poniżej, wszystko jest do opanowania, wizjer zwykle otwarty, chyba że jest zimno lub mokro.

Palmer Products w Wielkiej Brytanii mówi, że DesertX jest na ich liście rzeczy do zrobienia, więc poczekam, żeby zobaczyć, co wymyślą; harmonogram nieznany. Moim następnym krokiem będzie wypróbowanie taśmy turbulatora (zygzak) w różnych punktach na szybie przedniej. Wreszcie, przedłużenie Kemimoto musi być najlepszym na rynku; osprzęt jest w całości aluminiowy, sama szyba ma grubość 4 mm i jest po prostu stabilna. Oczywiście wibruje przy prędkości, ale nie wyobrażam sobie, jak jakikolwiek inny podobny produkt wykonany w całości z tworzywa sztucznego mógłby wykonać lepszą robotę. Najlepsze jest to, że było tańsze niż inne opcje marek, takie jak Puig. Bardzo zadowolony z Kemimoto.



View attachment 3957
Aktualizacja: przy jeszcze bardziej agresywnym kącie Kemimoto (prawie poziomo) i pozwalając wiatrowi uderzać również w moje ramiona, powiedziałbym, że turbulencje/buffeting są rozwiązane w 85%-90%. Gdyby to było tak dobre, jak kiedykolwiek było, byłbym zadowolony z tego wyniku.
 
Tak! Wziąłem krótszą szybę WRS i jeszcze bardziej ją skróciłem. Idealnie! Koniec z podmuchami i wystarczająco cicho, że mogę jeździć po mieście bez zatyczek do uszu. View attachment 1210
Miałem zainstalowaną szybę WRS Caponard i wypróbowałem ją kilka dni temu podczas jazdy w Thunder Basin National Grassland. Oczywiście musiałem ją zdjąć, ale zdecydowałem się jeździć bez szyby, zamiast wymieniać ją na fabryczną, aby sprawdzić, czy zdecydować się na krótką szybę, zanim zamówię nową. Co za ogromna różnica. Na zewnątrz nie było bardzo wietrznie, więc nie było bocznego wiatru ani zawirowań, z którymi trzeba było się zmagać, ale jest o wiele lepiej. Wskoczyłem na autostradę i jechałem z prędkością 80 mil na godzinę bez żadnych problemów. Zdecydowanie wybieram teraz krótką szybę. Albo WRS Enduro, albo Wunderlich Flowjet, która wydaje się mieć dokładnie taką wysokość, do jakiej zmodyfikowałeś WRS.

Image

Image
 
81 - 85 of 85 Posts